Proste kulki

Miały być ciastki coś ala #oreo... Tylko masa wyszła bardziej na kulki niż na ciastki więc są kulki bez nazwy :P

Składniki:

  • 10 łyżek rodzynek;
  • 10 łyżek mąki gryczanej;
  • 4 łyżki kakao;
  • 4 łyżki mąki kasztanowej lub orzechowej;
  • 2 łyżki oleju kokosowego.

Przygotowanie:

Rodzynki zalewamy gorącą wodą i odstawiamy na 10 minut. Następnie odsączamy i dodajemy pozostałe składniki. Wszystko razem blendujemy. Z gotowej masy robimy kulki, które możemy ozdobić np. wiórkami kokosowymi :) Gotowe kulki trzymamy w lodowce. Smacznego :)

Kiedy gotujesz w stresie, tracisz perfekcję.

Gordon Ramsay
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Odchudzone fast-foody Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność 4 triki przydatne w kuchni Czy mrożone warzywa na patelnię są zdrowe? Zapytaliśmy dietetyka Zbilansowana dieta dla sylwetki FIT! Znajdź antitodum na cellulit, poznaj niezawodny sposób na piękne i gładkie nogi Pięć oznak przedawkowania kofeiny Desery z chia - trzy przepisy, które proponuje Ewa Chodakowska Fit ciasto z masła orzechowego Pozornie zdrowa przekąska. W składzie znajdziesz aż osiem łyżeczek cukru Jak nie podjadać na kwarantannie? 5 kluczowych zasad Grilluj dietetycznie i bądź fit Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?