Proste kulki

Miały być ciastki coś ala #oreo... Tylko masa wyszła bardziej na kulki niż na ciastki więc są kulki bez nazwy :P

Składniki:

  • 10 łyżek rodzynek;
  • 10 łyżek mąki gryczanej;
  • 4 łyżki kakao;
  • 4 łyżki mąki kasztanowej lub orzechowej;
  • 2 łyżki oleju kokosowego.

Przygotowanie:

Rodzynki zalewamy gorącą wodą i odstawiamy na 10 minut. Następnie odsączamy i dodajemy pozostałe składniki. Wszystko razem blendujemy. Z gotowej masy robimy kulki, które możemy ozdobić np. wiórkami kokosowymi :) Gotowe kulki trzymamy w lodowce. Smacznego :)

Kiedy gotujesz w stresie, tracisz perfekcję.

Gordon Ramsay
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Ogórkowe smoothie dla dzieci i dorosłych Sałatki z kurczakiem – wędzonym, z ryżem czy z makaronem? A może w wersji fit? Co zrobić z jabłek fit? Niskokaloryczne desery z jabłek Ciasto gruszkowe Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) ALGI – sposób na odchudzanie i zdrowie Naleśniki białkowe - jak przygotować zdrowe naleśniki z białkiem? Żołędzie - właściwości zdrowotne żołędzi. Kawa z żołędzi - właściwości Paleodieta dla osób aktywnych fizycznie – co powinno znaleźć się w diecie? Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych przepisów na kolacje niskokaloryczne 11 superproduktów, które powinniśmy jeść częściej PALEO fast food, czyli BURGER w wersji "slow"